fredag 14 september 2012

Fredagsfegis

Idag är det fredag och vägningsdag. Men.... Jag har inte haft nån bra vecka. Inte på länge känns det som. Dom senaste veckorna har det varit plus på vågen. Det är så mycket annat som är jobbigt just nu så jag orkar inte med en till "pluskilosbesvikelse". Så jag struntar helt enkelt i vägningen idag. Får ta det en annan gång när jag känner mig mer laddad. Jag äter på som vanligt, i princip, så det gör ju ingen skillnad om jag väger mig eller inte. Tror jag.
Jag blir rätt frustrerad när jag inte går ner "lagom" mycket varje vecka. Jag VILL ju så gärna nå min målvikt så snabbt som möjligt. Jag VET att man har perider då det stannar av med viktnedgången för att senare ta lite fart igen, men det är det här med tålamod....
Har tänkt lite och jag vill minnas att jag stannade upp lite ungefär vid min nuvarande vikt förra gången jag gick ner i vikt också. Det är väl min "platå" kanske....

Nu ska jag ta tag i den här dagen. Ett par kokta ägg och lite kaffe kanske. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar