tisdag 9 oktober 2012

Hur går det?

Jag har ju inte vägt mig på länge nu. På gott och ont. Jag har ju ingen som helst aning om hur det går med min vikt. Går jag ner? Kanske upp? Eller står jag stilla? Samtidigt känner jag mig ganska nöjd, eller åtminstone halvnöjd, just nu. Jag har fortfarande några kilon som jag skulle behöva bli av med, skulle tro att jag ligger lite över BMI normal, men jämförelsevis med vad jag vägde från början så är ju det här helt fantastiskt! :) Jag är lite rädd för att bli manisk med min vikt, det har jag varit förr. Det är inget kul liv att leva, jag lovar! När allt bara går ut på att gå ner i vikt och att väga så lite som möjligt. När man inte har tid med något annat än att tänka på hur man ska kunna klämma ett extra hekto eller två till nästa vägning. Nej tack, dit vill jag inte igen! Been there, done that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar