söndag 5 augusti 2012

Mumsiga kesoplättar!

Jag älskar kesoplättar! Det är verkligen gott och man kan variera tillbehören i oändlighet. Jag äter dom gärna naturella också. Igår stekte jag mina två plättar som vanligt. Efter jag vänt dom la jag på massor av skivad Mozzarella på båda plättarna. Den smälte precis lagom mycket medan dom stekte klart. Ett par skivor rökt skinka och ett par skivor tomat också, sen var det MUMS! Hade jag haft färsk basilika så hade det blivit om möjligt ännu godare! Inget nytt recept, men bara ett exempel på hur gott det kan vara! :)


                                                           Smaskens!

Jag har inte experimenterat något mer med mitt bröd. Har haft fullt upp med annat. Men jag lovar att jag ska dela med mig av receptet när jag blir nöjd. Det kan dock dröja lite innan jag hinner för jag har rätt mycket inbokat nu i slutet av semestern.



2 kommentarer:

  1. Hei
    Her er en lenke på de beste lavkarbo"brødene" jeg har smakt. Smaker ikke egg:
    http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/brod/oppskrift-gluten-og-melkefritt-lavkarbobrod/

    Helene :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Ska testa dom när jag kommer hem från semestern. :)

    SvaraRadera