fredag 31 augusti 2012

Upp-och-ner-vecka

Redan fredag igen. Jag fattar inte var tiden tar vägen. Veckan har varit lite upp och ner. Rörigt på jobbet och min ena dotter har njurbäckeninflammation. Men samtidigt har jag känt mig glad och full av energi, utom igår då jag kände mig lite hängig. Trött och öm i kroppen och sprängande huvudvärk. Har inte hunnit känna efter om det känns bättre idag.

Fredag betyder ju vägning också. Efter förra veckans fantastiska resultat förväntade jag mig inga stordåd. Har ätit lite mer känns det som. Alltså inte större portioner mat utan mer småätande mellan målen, Brieost, hallon... Allt möjligt. Så jag tänkte att allt som är minus är bra. Men jag fick ett förvånansvärt bra resultat ändå,  -0,7 kg. Är jag helt nöjd med. 1,5 kg kvar till BMI normal. Mitt BMI nu är 25,5. Började på 31,3....

Nu är det dags att skicka andra dottern till skoltaxin. Har precis avjutit min kokoslatte. Riktigt gott och bra för man blir ganska mätt av den.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar