lördag 21 april 2012

Shoppingtur och snabbmat

Idag har jag och ena dottern varit på shoppingtur till IKEA. Mysigt att få en stund på tu man hand med henne. Såklart måste hon ju äte lite snabbmat på en kedja med en stor gul bokstav också. Det kan ju vara ok att göra ibland. Själv tog jag en kaffe. Rätt nöjd med mig själv sen! Fast jag var hungrig när vi kom hem. Ok, då är det läge att äta något som går snabbt. Men vad? Macka är ju inte att tänka på. Inte youghurt heller. Så det fick bli en röra med tonfisk, creme fraiche och majonnäs. Till det isbergssallad. Snabbt enkelt och gott! Jag smaksatte inte min röra med någonting, men man kan ju ha i någon god krydda,lite lök eller något annat man gillar.
Hittills går det bra med min kostomläggning. Känner mig nöjd med det jag får äta och behöver aldrig vara hungrig. Har inget direkt sug efter sötsaker heller. Vilket är helt otroligt med tanke på hur mycket "snask" jag kunde trycka i mig förut.


                                                     Och detta åt jag i kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar