fredag 25 maj 2012

PANIK!!!!!!!

Så kom den då. Dagen jag ville slippa. Panik! I dag visade vågen PLUS 0,6 kg..  :´(  SKIT! Det spelar liksom ingen roll att de senaste två veckorna varit över förväntan, man vill ju inte ha PLUS.. Jag har inte ätit mer kolhyrater än förut, åtmistone inte så att det ska spela någon roll. Jag brukar ligga ganska lågt i kolhydratsintag. Lite mer fett har det blivit eftersom det ju var födelsedagskalas och kakan stod i kylen ett par dagar efteråt. Men alltså... Nu är jag lite halvknäckt. Blir till att kämpa extra hårt nu då. Jag räknade med att jag kanske skulle stå still ibland, men PLUS???  Nej, jag måste nog gråta en skvätt. Sen gäller det att det inte händer igen för då vet jag inte hur det blir med motivationen.

Nu har jag ingen lust att skriva mer. Skitdag!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag vet, det är sååå j-a trist :( Fast troligen har du tappat mer nästa vecka, men det hjälper inte nu.
    //Kram på're

    SvaraRadera