torsdag 3 maj 2012

Redan torsdag igen

Jaha, så var det redan torsdag. Det betyder vägning i morgon. Otroligt så fort en vecka går! Och otroligt så mycket man hinner stoppa i sig på en vecka. Minst lika mycket ätångest som förra veckan. Jag har åtminstone inte frossat i kolhydrater, alltid något... Men risken finns att jag inte gått ner nåt. Jag VILL ju så gärna lyckas den här gången. Jag har gått ner massor i vikt förut. Men som ni förstår har jag gått upp alltiop igen, som man ju lätt gör. Det gäller att klara att ändra livsstil och inte bara banta. Banta är jag bra på. Att hålla vikten har jag åtminstone hittills varit usel på. Vi får se hur det går den här gången. Jag hoppas att det ska gå bra.

Nu måste jag natta mina fina små flickor.
Viktrapport i morgon. Kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar