onsdag 20 juni 2012

Fundersam...

Alltså det här med mitt ätande förbryllar mig. Från början tyckte jag allt var gott och åt med god aptit. Sen kom en period när jag var hungrig men inte sugen på någonting. Då försökte jag äta ändå, för det är ju viktigt med näring. Nu helt plötsligt har jag kommit in i en period när jag knappt är hungrig heller. Frukost får jag inte i mig alls, tar en kopp kaffe, eller två, med lite grädde. Det är allt. Jag som ÄLSKADE frukost förut... Fast kanske har det att göra med röran som är i mitt liv just nu. Dock brukar jag vara en sån som tröstäter och stoppar nåt i munnen hela tiden när jag inte är till freds med livet.

Dessutom har jag fått en noja på att väga mig varje dag nu. Jag vill egentligen inte, men av någon anledning kliver jag på vågen i alla fall. Det oroar mig lite, har ju haft liknande "manier" förut och då har inte mitt ätande varit helt hälsomsamt.
Jag ska försöka äta så ordentligt jag kan, även om jag inte är sugen eller hungrig. Det sägs ju att man ska äta när man är hungrig när man äter LCHF, men då skulle det inte bli mycket på en dag just nu...

Ok, det var dagens lite mindre muntra rapport...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar