fredag 22 juni 2012

Midsommarafton och veckovägning

Visserligen har jag inte haft någon vidare matlust den senaste veckan. Visserligen har jag "fuskvägt" mig nästan varje dag. Men ändå... Det här är ju nästan oroväckande. Vet att jag borde bli glad, och det är jag ju såklart, men lite undrar jag. De senaste veckorna har det gått över förväntan med viktnedgången, förutom för fyra veckor sen då jag ju hade en "plusvecka". Har legat runt 1 kg minus varje vecka, ibland lite mer någon gång lite mindre. Men den här veckan alltså... Vid veckovägningen i morse visade vågen -2,2 kg! Hur gick det till? Sammanlagt har jag nu gått ner 10,7 kg sen 10:e april! Jag fattar det inte! Nu käns det som att risken är överhängande att det blir ett plus snart igen.

Nej, nu ska jag inte tänka på det mer idag. Idag är det ju midsommarafton och det måste ju firas! Jag tror att jag ska unna mig några jordgubbar faktiskt! Det är ju så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar