torsdag 21 juni 2012

Torsdagsbetraktelse

Sitter och dricker mitt morgonkaffe. Solen skiner in genom fönstren och fåglarna kvittrar utanför. Härligt!

Igår grillade vi. Jag älskar att grilla! Då blir jag t.o.m SUGEN på mat! Jag hade sån tur att det blev en köttbit och lite bearnaise över, så det får bli matlådan idag tillsammans med lite sallad. :)
Bra, då får jag i mig ordentligt med lunch.

I morgon är det ju midsommarafton. Då blir det väl lite gott att äta och kanske t.o.m. lite fika. Fast LCHF-fika för mig förstås. Det går ju att göra fina bakverk ändå.
Midsommarafton betyder ju fredagsvägning också. Den här vekan har jag smygvägt mig i princip varje dag så det bör inte bli någon större överraskning i morgon bitti.
Nästa vecka ska jag försöka låta bli att vara så "manisk" med vågen.

Dags att ta tag i dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar