torsdag 28 juni 2012

Yet another Thursday...

Dags för torsdagsfunderingen igen. Känns som att den har blivit obligatorisk... ;)
Det är ju nu jag ska spekulera, fundera och ha ångest inför fredagens vägning. Den här veckan har jag inte "smygvägt" mig varje dag, men i förrgår klev jag på vågen, som en slags "mittveckovägning". Jag hade gått ner några hekto då, och jag hoppas att det blir ett par hekto till i morgon. Men man vet ju aldrig, det kan lika gärna ha vänt till ett plus. Jag har ätit lite mer den här veckan än de senaste två veckorna. Visserligen åt jag uselt då, men frågan är hur mycket det påverkar resultatet. Jag har t.o.m unnat mig några jordgubbar vid flera tillfällen. Lite lyx är jag allt värd! Samtidigt vill jag gå ner så mycket som möjligt till en "tillställning" jag ska på om 5 veckor sådär. Har dock insett att det inte kommer hinna hända så mycket mer viktmässigt innan dess. Samtidigt dom jag är supernöjd med resultatet hittills så vill jag ju såklart ha mer! Hmmm. Tänk att man ska vara så otålig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar