torsdag 12 juli 2012

Byxprovning...

Idag påbörjade jag det lite mindre roliga jobbet att rensa min garderob. Hittade nog 10 par trasiga byxor, undrar varför jag sparat dom? Det jag behövde göra idag var att prova byxor för att se om det är några som passar över huvud taget. Har ju haft liiiiite problem med att få på mig alla byxor som inte är tights. Faktiskt fick jag på mig flera par idag. En del är väl lite väl tighta men dom går i alla fall på. Sen har jag många par som fortfarande inte ens går över rumpan. Lite deprimerande såklart, men helt logiskt. För dom byxorna hade jag när jag vägde ungefär 12 kg mindre än vad jag gör nu, och det var precis så det var med jeansen som passar nu för 12 kg sen...
Nu har jag sorterat i tre högar. En hög med trasiga byxor som ska slängas, en hög med byxor som i princip passar (eller passar bra) nu och en hög som inte går på riktigt ännu. Den sistnämnda högen kan ju vara bra att ha som motivation.

För övrig fasar jag såklart inför vägningen i morgon. Det känns inte som att jag gått ner något den här veckan heller. Försöker intala mig att det är huvudsaken att jag inte gått upp. Men lite orolig är jag för hur jag ska reagera om jag HAR gått upp igen. Det skulle nog knäcka mig rejält... Håll tummarna för mig! Hela natten helst.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar