torsdag 5 juli 2012

Goda intentioner, men....

Ok, mina intentioner var ju att jag skulle köra hårt nu. Har det gått bra hittills? Nej! Jag har helt plötsligt fått lite motivationsproblem. Helkonstigt, för jag har ju verkligen gått ner ganska mycket och det borde ju sporra mig till att ta resten också. Men det känns trögt nu. Det är inte så att jag fallit tillbaka och börjat trycka i mig kolhydrater, men jag äter mer än jag borde och känner mig inte motiverad till att dra ner på ätandet. Jag har inget direkt sug efter socker, det enda som kan kännas lockande, och som jag faktiskt har smakat lite nån gång, är jordgubbar och vattenmelon. Dom hör liksom sommaren till. Men jag har inte ätit obergänsat, utan smakat ett par jordgubbar eller en liten, liten bit melon.

Jag hoppas att min inspriation kommer tillbaka snart! Jag skulle vilja bli av med åtminstone 10 kg till. Jag behöver inte vara supersmal, bara bli av med extrahullet. Just nu känner jag mig allt annat än smal. Jag fattar inte hur tjock jag måste ha varit från början med tanke på att jag gått ner 12 kg och fortfarande är överviktig. Mina överarmar är hemska. Fortfarande! Och låren. Jag har en sån figur som gör att armar och ben inte lätt blir smala, inte ens om jag väger 55 kg... Så då kan ni ju tänka er hur dom ser ut nu när jag väger betydligt mer än så. Inte för att jag har som målsättning att väga 55 kg, det skulle vara för lite för min kropp.

Nej, nu är det väl dags att göra mig i ordning för att åka till jobbet. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar