söndag 8 juli 2012

Croque Monsieur

 
                                                         Croque Monsieur LCHF style


En tröst i min svacka är ju i alla fall att man får äta gott! Kvällens middag blev en Croque Monsieur LCHF style. Hittade recept på http://56kilo.alltforforaldrar.se/. Där finns massor av bra recept! Ändrade lite på receptet eftersom jag inte gillar senap. Hade inte heller någon cheddarost hemma, men man tager vad man haver. Gott blev det i alla fall! Man kan fylla den med vad man har hemma eller sånt man tycker är gott. Det blir väl ingen Croque Monsieur då, det var väl förresten inte min heller, men huvudsaken är ju att det är gott. Jag kan tänka mig att det är supergott med t.ex. rökt lax och Philadelphiaost eller varför inte Fetaost och tomat. :) Bara fantasin sätter gränsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar