fredag 20 juli 2012

Fegis!

Ok, jag är en fegis. Vågade inte väga mig idag. Vet att det inte gör saken bättre och att jag väger precis lika mycket även om jag inte ställt mig på vågen, men jag klarade det inte bara. Nu finns ju risken för en ännu större besvikelse nästa vecka, om jag nu vågar väga mig då... Känns som att jag hamnat lite i "förnekelsestadiet" igen. Var definitivt där innan jag började med LCHF. Då var det precis som att jag inte var tjock på riktigt så länge jag inte visste vad jag vägde. Låter helt normalt va?
Lite dumt var det också att jag struntade i vägningen. Nu känns det som att byxorna minsann spänner mer än dom gjorde innan, att magen dallrar mer än någonsin och att armarna ser ut som timmerstockar. Fast risken finns att jag hade känt mig så ändå, särskilt om jag inte fått nåt minus...

Jag är verkligen inte inne i någon bra period just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar